Monday, November 14, 2016

Dikker Haar? Lees Hier Tips Om Dikker Haar Te Krijgen

Heb jij ook dun of futloos haar, hangt het slap naar beneden en lijkt het wel alsof iedereen dikker haar heeft? Dan ben jij vast op zoek naar een methode om ja haar dikker te laten worden.

De dokters weten er jammer genoeg ook niet wat ze er mee moeten, bloedtesten zeggen niks en het enige wat ze adviseren is meer vitamines eten. In 6 maanden is de helft van mijn haar uitgevallen en ik heb nu ook erg dun haar.

Ik heb het hele internet afgezocht en producten gekocht alleen die bieden je maar een tijdelijke oplossing, of in het slechtse geval geen. Ik hoop dat ik de kans krijg dit product te testen en ik vind het heel lief van je dat je het aan je bezoeksters geeft terwijl je het eigenlijk ook zou kunnen laten!

Ik heb een rossige haarkleur, ook wel rood genoemd. Vroeger had ik mooi vol en dik haar. Maar vanaf mijn 12de (nu 19) stijl en fohn ik mijn haar bijna dagelijks en ik kan je vertellen dat mijn haar daar echt niet beter van is geworden.

Het was mij zelf nooit zo opgevallen hoe mijn haar erop achteruit was gegaan. Ik heb nu wel wat meer gespleten haarpunten dan eerst, maar toen een vriendin tegen me zei: Wat is jouw haar dun geworden! En voornamelijk aan de onderkant!” zag ik het ook.

Sindsdien zie ik het ook elke keer als ik in de spiegel kijk en erger ik mij er ook aan. Al een aantal producten geprobeerd maar nog geen effect gehad.. Mijn oren zie ju nu ook aan de zeikant door mijn haar komen en vroeger had ik dat niet.

Dit is een beslissing waar je goed over na moet denken. Bij mij zijn laagjes noodzakelijk om voor volume te zorgen, maar bij mijn moeder (ze heeft wat minder haar dan ik, en het is ook heel sluik) werden laagjes juist afgeraden omdat dit het anders wat ‘pierig' zou kunnen maken.

Heb je heel erg steil en sluik haar, dan zijn laagjes dus wellicht geen goed idee. Je kunt aan de voorkant wel werken met laagjes, maar pas op met te veel lagen aan de achterkant.

Als het zo is dat je je haar steeds harder bent gaan mishandelen omdat het dunner werd, dan is het misschien een heel ander verhaal. Dunner wordend haar op jouw leeftijd kan al een vorm van erfelijke mannelijke kaalheid zijn.

Je haar zal dan alleen maar dunner en dunner worden, de haarlijn zal opschuiven en je zult steeds kaler worden. De middelen die je opnoemt zullen daar niets tegen uitrichten.

No comments:

Post a Comment