Monday, November 14, 2016

De Oplossing Voor Dunner Wordend Haar

Ik keek altijd naar wat voordelig was en het liefst koopjes als ik in een supermarkt rondliep. Tot ik problemen kreeg zoals dunner wordend haar.

De verpakking is knalroze zoals alle producten van Lee Stafford, het busje ziet er uit als een hairspray. De formaat is compact, makkelijk om mee te nemen. Er staat op de achterkant van de verpakking dat je 16cm van je af moet houden om te spuiten.

De Dry shampoo dark spuit je aan de haarpunten die een opfrisbeurt nodig hebben en vervolgends wrijft je het een beetje uit. Vervolgens moet het een beetje in trekken.

Na het gebruik van deze dry shampoo voelen mijn haren frisser aan en geven ze glansen ze wat meer. Natuurlijk is het beter om je haren te wassen met shampoo, maar als je even geen zin om je haar te wassen of geen tijd hebt dan is deze dry shampoo echt ideaal.

En hupsakee, ik ben nu weer abonnee van 2 boxen. Het is een maandelijks abonnement, wat inhoudt dat het geld automatisch van mijn rekening wordt afgeschreven.

Mocht ik het abonnement willen opzeggen, dan kan dat gewoon. De boxen zelf vind ik ook nog eens erg handig en mooi. Tot nu toe gebruik ik alle boxen voor mijn make-up, daar berg ik het in op.

Daarnaast stel ik zelf leuke boxen samen en geef ik deze regelmatig cadeau aan familie of vriendinnen. De boxen zelf krijgt dus steeds een tweede leven.

Mocht deze box mij nou enorm bevallen, dan kan ik altijd het omzetten in een half jaar abonnement of een jaarabonnement. Eerst wil ik eens onderzoeken wat het mij gaat brengen en of ik de inhoud de €14,95 waard vind.

Hierna doe je een alcoholvrije, siliconenvrije gel in je haren, zie hier voor een lijstje Bij koud weer glycerine vermijden, vanwege frizzgevaar. De gel scrunch je ook in nat haar. Heb je erg veel haar, dan kun je je haren in secties verdelen en sectie voor sectie gel doorkammen en vervolgens inscrunchen.

Gebruik het liefst een t-shirt of hydrofiele (katoenen) luierdoek om extra vocht uit je haren te scrunchen zonder pluis te krijgen. Laat je haren aan de lucht drogen of diffuse tot 85% droog.

Vanaf nu niet meer aankomen! Zijn je haren droog en voelt de gellaag een beetje hard (crunchy) dan scrunch je deze voorzichtig uit je haren.

Je kunt hiervoor een drupje conditioner gebruiken dat je over je handen hebt verdeeld. Het is uitproberen hoeveel je van alles nodig hebt.<

Omdat ik mijn haren op hoge temperatuur föhn en krul met de krultang, heeft het nog meer bescherming nodig. Mijn zus heeft hier laatst een uitgebreid artikel over geschreven.

Hoe werkt zo'n heat protect spray en waar moet je naar kijken op de ingrediëntenlijst? Dat staat allemaal in dat artikel. Kijkend naar de tips bleek deze betaalbare spray van Andrélon een goeie te zijn en deze heb ik dan ook meteen aangeschaft.

Ik heb er nog niet veel ervaring mee dus ik kan nog niet zeggen of dit echt wat doet voor mijn haar, maar ik weet wel dat het belangrijk is om je haren te beschermen tegen de hitte van je styling tools.

No comments:

Post a Comment